Welkom op mijn weblog. Hier houd ik u graag op de hoogte van mijn campagne. Ik sta open voor uw vragen via de reactiemogelijkheid onderaan de blogs. Zoveel mogelijk zal ik deze via de blogs beantwoorden. Ik vertrouw op uw begrip dat dat in de campagnedrukte niet altijd zal lukken.

dinsdag 11 september 2007

Ad Voerman, kandidaatvoorzitter PvdA

In dit filmpje vertel ik u mijn visie op het voorzitterschap van de Partij van de Arbeid.

• Geboortejaar: 1947 • Huidige baan: Directeur /eigenaar QMS Holland; Interim-, change- en procesmanagement • Relevante werkervaring: Districtbestuurder, Districtshoofd en Algemeen Bestuurder Industriebond FNV Lid van de Algemene Directie, belast met Sociaal Beleid Centraal Bestuur Arbeidsvoorziening Voorzitter verschillende besturen • Relevante ervaring binnen de PvdA: Voorzitter gewest Flevoland, campagnecoördinator gewest Flevoland, lid Politiek Forum

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ad,

Ik was opleidingsadviseur bij Arbeidsvoorziening. Wij kennen elkaar.
Het valt denk ik niet mee om het politieke lawaai van de VVD de afgelopen dagen te overstijgen. Ik ben SP-er, maar leef mee met de PvdA. Pronk moet vooral blijven fulmineren, maar niet als voorzitter. En mevrouw Ploumen moet niet de volgende excuuszus worden.
Ad, Jij moet de voorzitter worden.

Maar ik hoor je niet. Je moet even over die VVD herrie heen. En ook over die Pronk heen met zijn Balkenende-leugenaar.Koop zendtijd, weetikveel. Je moet harder op de trommel slaan.
Hartelijke groet,
Rob van Dijk
r.vandijk13@chello.nl